شهرداري تهران هوشمندسازي و بلاك‌ چين را به طور جدي دنبال مي‌كند

۲۴ بازديد

شهردار تهران با بيان اينكه مشكلات شهر تهران صرفاً با همكاري ميان دستگاه‌هاي ديگر قابل‌رفع است، اظهار داشت كه شهرداري، هوشمند سازي و استفاده از فناوري بلاك چين را به‌طور جدي دنبال مي‌كند.

به نقل از ايبنا، پيروز حناچي در دومين همايش تهران هوشمند درباره مشكلات تهران گفت:

براي تبديل تهران به شهري خلاق نياز است تا از زيرساخت‌هاي فناوري‌هاي نوظهور براي هوشمند سازي و تحول زيرساخت‌ها استفاده شود.

وي ادامه داد:

در ۲۰ سال گذشته براي تحول زيرساخت‌ها و هوشمندسازي هزينه‌هاي متعددي شده و بايد بدانيم كه ۱۵ سال گذشته در موبايل‌ها نمي‌توانستيم داده‌ها را مشاهده كنيم و بايد قدردان اين نعمت باشيم.

شهرداري تهران هوشمندسازي و بلاك‌ چين را به طور جدي دنبال مي‌كند

پيروز حناچي

شهردار تهران با تأكيد بر لزوم رفع گپ‌هاي هوشمندسازي گفت:

ما بايد با سرمايه‌گذاري، گپ هوشمند سازي و تحول ديجيتالي را در تهران كاهش دهيم و در همين راستا نيز در تلاش هستيم تا گپ موجود با توسعه خدمات ديجيتال و الكترونيكي كاهش پيدا كند.

وي ادامه داد:

دو درصد از توليد ناخالص داخلي در تهران توليد مي‌شود كه يك تهديد و از سويي ديگر فرصتي بي‌نظير است كه بايد به آن توجه ويژه داشت.

حناچي تأكيد كرد:

بايد ميان شهر هوشمند و شهر الكترونيك تفاوت قائل شد.

شهرداري تهران هوشمندسازي و بلاك‌ چين را به طور جدي دنبال مي‌كند

شهردار تهران تصريح كرد كه مجموعه شهرداري تهران نياز به منابع مالي جديدي دارد و بايد از طريق خدمات ارزش‌افزوده، كارمزد و جذب حمايت‌هاي مالي، شهرداري را از چالش منابع مالي نجات داد.

وي افزود:

هوشمند سازي تهران يك فرآيند بلندمدت است و براي اين مسئله نياز به برنامه‌ريزي و منابع مالي است؛ امروز توافقي را با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات داريم.

حناچي در ادامه تأكيد داشت كه موضوع فناوري بلاك چين، اينترنت اشيا و هوش مصنوعي تحولاتي شگرف را ايجاد خواهد كرد كه شهرداري اين موضوع را به‌طور جدي دنبال خواهد كرد.

گفتني است، در پايان آيين افتتاح دومين همايش تهران هوشمند، تفاهم‌نامه همكاري ميان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و شهرداري تهران در اين زمينه منعقد و از پروژه‌هاي «با هم» و «داده‌نما» رونمايي شد.

شهرداري تهران هوشمندسازي و بلاك‌ چين را به طور جدي دنبال مي‌كند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.