از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

تحليل ، بررسي و اخبار بازار ارزهاي ديجيتال

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

۷ بازديد

اين روزها بحث خريد ترون با واحد اختصاري Trx داغ است. در بخش نظرات سوالات زيادي در اين باره پرسيده شده بود كه ما را بر آن داشت تا آموزش كامل خريد و ذخيره ترون را براي شما تهيه كنيم. با ما در ادامه همراه باشيد.

كيف پول هاي ترون

ترون يك توكن مبتني بر اتريوم است. بنابراين كيف پول هاي ERC 20 اتريوم كه از توكن هاي آن پشتيباني مي كنند گزينه خوبي براي ذخيره ترون هستند. شما همچنين مي توانيد در كيف پول صرافي هاي پشتيباني كننده اين ارز، ترون را ذخيره كنيد.

بهترين كيف پول ترون – Myetherwallet

بهترين كيف پول موجود براي ترون كيف پول Myetherwallet است. اين كيف پول از اتريوم و تمام توكن هاي مبتني بر آن پشتيباني مي كند. ماي اتر ولت، يك كيف پول تحت وب نيست. در واقع اين سايت يك برنامه تحت وب براي ساخت و استفاده از كيف پول است. اين قابليت باعث امن شدن آن مي شود و مي توانيد از كيف پول ساخته شده در خود سايت يا نرم افزارهاي ديگر كيف پول استفاده كنيد. اين كيف پول درواقع به شما اين امكان را مي‌دهد كه كيف پول خود را ايجاد كرده و هرجايي كه تمايل داريد آن را ذخيره و از آن محافظت نماييد و در مواقع نيز با استفاده از بلاك چين تراكنش‌هاي خود را كامل كنيد. در ادامه راهنمايي جامع براي استفاده از آن را با شما مرور خواهيم كرد.

آموزش ساخت كيف پول در Myetherwallet

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

مرحله اول: اگر پيش‌از اين از Mist استفاده نموده‌ايد و كيف پول خود را ساخته‌ايد و كليدهاي شخصي خود را ذخيره نموده‌ايد، مي‌توانيد با پيدا كردن آنها از اين مرحله گذر كنيد. اگر مي خواهيد كيف پول جديدي ايجاد كنيد، تنها كافي است به وب‌سايت MyEtherWallet برويد و با انتخاب يك رمز عبور قدرتمند، بر روي گزينه Create New Wallet (ايجاد كيف پول) كليك كنيد. دقت داشته باشيد كه حتما آدرس (MyEtherWallet.com) اصلي اين سايت را در مرورگر وارد كنيد و براي ورود به سايت از گوگل استفاده نكنيد. بعضي افراد سودجو با ساخت آدرس هاي تقريبا مشابه ،‌ كيف پول هاي غيرمعتبري با همين نام ايجاد كرده اند.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟


مرحله دوم : در اين مرحله كيف پول ساخته شده و حالا بايد فايل keystore كيف پول خودتان را دانلود و ذخيره كنيد. با اين فايل و پسوردي كه براي آن انتخاب كرديد مي توانيد كيف پولتان را اجرا كنيد و در انواع نرم افزارها به مبالغ كيف پولتان دسترسي داشته باشيد. از اين فايل تعداد زيادي كپي بگيريد و آن را گم نكنيد زير در صورت مفقود شدن قابل دريافت مجدد نخواهد بود. اين فايل را براي كسي ارسال نكنيد. داشتن اين فايل به همراه پسوردش به منزله در اختيار داشتن تمام دارايي اتريوم و توكن هاي كيف پول ساخته شده شماست. پس از دانلود فايل keysore روي I understand, Continue كليك كنيد تا به مرحله بعد برويد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟


مرحله سوم : در اين مرحله كليد خصوصي يا Private key كيف پول ساخته شده، به شما نمايش داده مي‌شود. در صورت فراموشي پسورد يا گم كردن فايل keystore، با كليد خصوصي مي توانيد به ولت دسترسي پيدا كنيد . كليد خصوصي خود را در يك مكان امن يادداشت كنيد. به هيچ عنوان اين كليد خصوصي را با كسي به اشتراك نگذاريد. با داشتن كليد خصوصي مي توانيد كيف پول ساخته شده را در همه برنامه هاي كيف پول فراخواني و مبالغ را كنترل كنيد. پس از ذخيره كليد خصوصي روي Save Your Address كليد كنيد تا به مرحله بعد برويد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟


مرحله چهارم : پس از طي كردن اين مراحل، حالا براي مشاهده آدرس كيف پول خود مي توانيد كيف پول خود را با يكي از روش هاي گفته شده فراخواني كنيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

به عنوان مثال ما در اينجا روش فايل Keystore را انتخاب مي كنيم :

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

 

حالا ولت شما باز مي شود و مي توانيد آدرس كيف پول (Your Address) خودتان را ببينيد. از اين آدرس مي توانيد براي دريافت و ذخيره اتريوم و البته توكن هاي مختلف مانند EOS، ترون و … استفاده كنيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

از قسمت سمت راست كيف پول Myetherwallet خود مي توانيد با كليك بر روي Show All Tokens مقدار توكن هاي خود را مشاهده كنيد. واحد ترون TRX است.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟


هر زمان كه از ولت خارج شديد، با مراجعه دوباره به سايت و كليك روي قسمت view wallet info ، با استفاده از فايل keystore يا كليد خصوصي مي توانيد به آدرس و مبالغ خود دسترسي داشته باشيد. همچنين از قسمت Send Ether & Tokens مي توانيد مبالغ خود را به سادگي انتقال دهيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

چگونه ترون بخرم ؟

پس از يادگيري كيف پول و نحوه ذخيره آن نوبت به يادگيري چگونگي خريد آن است. در حدود ۲۸ صرافي معتبر، ترون خريد و فروش مي شود كه مي توانيد از اين لينك مشاهده كنيد.

خريد ترون براي كاربران ايراني

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

به دليل تحريم هاي ايران و ريسك صرافي هاي آمريكايي، بهترين راه براي خريد صرافي چيني بايننس (Binance.com) است. از اين صرافي مي توان به عنوان كيف پول هم استفاده كرد اما به دليل خطرات احتمالي تحريم و جلوگيري از اتفاقي كه براي كاربران ايراني در بيتركس رخ داد،‌ بهتر است پس از خريد مبالغ خود را به كيف پول Myetherwallet خود منتقل كنيد.

فرايند خريد براي كاربران ايراني : 

۱- خريد بيت كوين يا اتريوم از صرافي هاي داخلي

۲- شارژ آن در بايننس (www.binance.com)

۳- انجام خريد

۴- برداشت به كيف پول Myetherwallet

مرحله اول : ورود به سايت www.binance.com و ثبت نام در اين سايت. پس از ثبت نام مي توانيد موارد امنيتي مانند ورود دو مرحله اي را براي محافظت بيشتر انجام دهيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

 

مرحله دوم : پس از ثبت نام در بايننس، وارد حساب كاربري خود شويد. در قسمت بالا سمت راست، چند منو وجود دارد. در قسمت Funds روي گزينه Deposits Withdrawals كليك كنيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

 

مرحله سوم : حالا مي توانيد با رفتن روي كيف پول بيت كوين يا اتريوم خود و انتخاب گزينه Deposits به آدرس دريافت شده بيت كوين يا اتريومي را كه از صرافي داخلي خريداري كرده ايد را به بايننس شارژ كنيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

 

مرحله چهارم : پس از شارژ بيت كوين يا اتريوم مي توانيد به صفحه اصلي سايت برگرديد و از قسمت ماركت ( اگر بيت كوين BTC market و اگر اتريوم ETH market) اقدام به خريد ترون با بيت كوين يا اتريوم خود كنيد.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

مرحله پنجم : با كليك بر روي TRXBTC (طبق عكس بالا)، وارد صفحه خريد و فروش TRX مي شويد.

طبق عكس زير در سمت چپ،‌سفارش هاي خريد و فروش قرار دارند. سفارشات خريد سبز رنگ و سفارشات فروش قرمز رنگ هستند.

روي يكي از قيمت هاي سفارشات فروش كليك كنيد تا فيلد قيمت پر شود.

حالا تعداد تروني كه ميخواهيد را در قسمت Amount وارد كنيد و در نهايت Buy Trx را بزنيد. سفارش شما ثبت و پس از چند ثانيه انجام مي شود.

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

در بخش Funds بالاي صفحه مي توانيد كيف پول خود را مشاهده كنيد و در صورت تمايل با انتخاب Withdrawl مبالغ را به كيف پول ماي اتر ولت خود منتقل كنيد.

 

در سايت هاي ديگري مثل hitbtc هم امكان خريد اين ارز وجود دارد. در بقيه صرافي ها هم تقريبا فرايند خريد به همين صورت است.

 

از كجا و چگونه ترون (Tron) بخرم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.