ادعاي ريپل: سه شركت بزرگ انتقال پول در سال ۲۰۱۸ از ريپل استفاده خواهند كرد

۹ بازديد

طي توئيتي جنجالي شركت ريپل اعلام كرد، سه شركت از پنج شركت بزرگ انتقال پول در دنيا، در سال جاري از ريپل در سيستم پرداخت مالي خود بهره خواهند كرد. در ادامه به ارز ديجيتال همراه باشيد.

اين توئيت هيچ نامي از شركت‌هاي مذكور برده نشده اما اشاراتي به پيشي گرفتن XRP از اتريوم به‌عنوان دومين ارز با ارزش بر اساس ارزش كل بازار، شده است. اين در حالي است كه يكي از انتقادها در مورد ريپل پيرامون صحبت‌هايي در رابطه با شفافيت پايين در مورد توكن هايش است.

ادعاي ريپل: سه شركت بزرگ انتقال پول در سال 2018 از ريپل استفاده خواهند كرد

بخشي از اين انتقادها به دليل استفاده‌ي بيش از صد موسسه مالي از پلتفرم xCurrent بود. در صورتي كه اين پلتفرم پيامرساني فقط با ريپل كار نمي كند اما بخشي از سرمايه گذاران آن را متعلق به ريپل مي‌دانند.

 

تا قبل پنجشنبه، تنها يكي از شركت‌ها كه شركتي مكزيكي بانام «كيولكس» بود، به‌طور رسمي اعلام كرده كه از XRP به‌منظور انتقال پول‌هاي برون‌مرزي استفاده مي‌كند. 

ولي در توئيت ريپل و به نقل از كوين دسك، «اشيش بيرلا»، نايب‌رئيس بخش محصولات ريپل، اعلام كرده بود كه شركت‌هاي بيشتري از XRP استفاده مي‌كنند.

در توئيتي ديگر، «برد گارلينگ هاوس»، در جواب مقاله از جانب نيويورك‌تايمز اعلام كرد كه استفاده از XRP را زير سؤال برده بود، از به اشتراك گذاشتن نظرات بانك‌هايي استفاده كرد كه پيش‌تر از در پرداخت‌هاي خود از اين ارزها استفاده كرده‌اند، به‌منظور نفي اين صحبت‌ها بهره برد.

او در توئيتي در مورد محصول xRapid نوشت :

طي چند ماه گذشته، با بانك‌ها و پرداخت‌كننده‌هاي غيرمجازي صحبت‌هايي را انجام دادن. آنها قطعاً برنامه‌هايي را براي استفاده از xRapid (محصول تغييرپذير به پول ما) در بخش‌هايي حساس را دارند.

عليرغم قيمت نزديك به چهار دلاري، پس از بيانيه كوين بيس مبني بر عدم وجود برنامه براي اضافه كردن XRP قيمت آن با كاهش مواجه شد. 

ادعاي ريپل: سه شركت بزرگ انتقال پول در سال ۲۰۱۸ از ريپل استفاده خواهند كرد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.