چرا ارزهاي ديجيتال سقوط مي كنند؟ بررسي عوامل روانشناختي

تحليل ، بررسي و اخبار بازار ارزهاي ديجيتال

چرا ارزهاي ديجيتال سقوط مي كنند؟ بررسي عوامل روانشناختي

۴ بازديد

بيت كوين، اتريوم و ديگر آلت كوين ها از ديروز با افت قيمت رو به رو شده اند. بيت كوين براي لحظاتي از ۵۰۰۰ دلار عبور كرد و بعد از آن ۸ درصد افت قيمت داشت. اتريوم تقريبا به نزديكي ۴۰۰ دلار رسيد اما بعد از آن حدود ۱۸ درصد كاهش يافت. لايت كوين نيز يك هفته فوق العاده را تجربه كرد، اما در رسيدن به ۱۰۰ دلار ناتوان بود و به زير ۸۰ دلار رسيد. دش هم بعد از رسيدن به مرزهاي ۴۰۰ دلار، حدود ۲۰ درصد كاهش پيدا كرد.

تور ديميستر، سردبير مجله Adamant Research ، اذعان كرد كه تعدادي از ارزهاي ديجيتال به دليل روانشناسي قيمت ها، نزول كرده اند. او در پستي در توييتر، علت كاهش قيمت ها را رسيدن ارز ها به قيمت بالا و رُند دانست كه باعث مي شود مردم با ديدن اين قيمت ها به فكر فروش سريع ارزهاي خود بيافتند.

چرا ارزهاي ديجيتال سقوط مي كنند؟ بررسي عوامل روانشناختي

پست توييتر Tuur demeester

راه پذيرفته شده، ترس

وضعيت حال حاضر ارزهاي ديجيتال نشان دهنده تاثير گسترده آگاهي مردم بر بازار است. با آگاهي بيشتر سرمايه گذاران و عموم مردم، قطعا سرمايه گذاري بيشتر خواهد شد و ارزهاي ديجيتال صعود خواهند كرد.

به هرحال، واقعيت اين است كه قيمت بيشتر ارزهاي ديجيتال از سال هاي گذشته تاكنون هزاران درصد افزايش داشته است. معمولا با هر افزايش قيمت، تا زماني كه سرمايه گذاران دوباره بر ترسشان غلبه كنند، قيمت ها براي مدتي ثابت خواهند شد و سپس دوباره به رشد خود ادامه مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.