توقف دو روزه پردازش پرداخت‌هاي پايين ۱۰۰ دلار در BitPay!

تحليل ، بررسي و اخبار بازار ارزهاي ديجيتال

توقف دو روزه پردازش پرداخت‌هاي پايين ۱۰۰ دلار در BitPay!

۴۶ بازديد

در تاريخ ۲۲ دسامبر، خدمات رسان بيت پي اعلام كرد كه در حال حاضر حداقل مبلغ پرداختي در پلتفرم بيت پي در دست بروز رساني است و اين ميزان از ۵ دلار به ۱۰۰ دلار تغيير پيدا خواهد كرد. دو روز بعد اعمال اين تغييرات لغو شد.

در تاريخ ۲۲ دسامبر، بيت پي با انتشار يك پست به كاربران خود اعلام كرد كه درخواست هاي كمتر از ۱۰۰ دلار از آن به بعد در پلتفرم آن پردازش نخواهند شد. اين ميزان افزايش به مراتب بيشتر از حد قبلي، يعني ۵ دلار بود و اختلاف چشمگيري با آن داشت.

همچنين، بيت پي به حجم معاملات بي سابقه بيت كوين، افزايش تراكم شبكه و كارمزد ماينرها؛ در نتيجه اين تغيير اشاره كرد.

نگاهي مي‌اندازيم به اين پست:

« هم‌اكنون به طور متوسط هزينه كارمزد ماينرها بالغ بر ۳۰ دلار در هر معامله است. به زودي، پرداخت هاي بيت كويني كه كمتر از ۱۰۰ دلار باشند براي كاربران ناكارآمد خواهد شد و پردازش اين پرداخت ها ديگر براي بيت پي به صرفه نخواهد بود.»

ديگر آنكه، مشخص شد كه اين تغيير تاثيري روي پرداخت هاي همتا به همتا در كيف پول بيت پي نخواهد داشت، و تنها پرداخت هايي را تحت تاثير قرار خواهد داد كه با فروشندگان بيت پي و يا كارت بيت پي صورت گرفته باشند.

بيت‌پي و پدال معكوس

دو روز بعد، بيت پي اين تغيير را رد كرد و حداقل ميزان صورت حساب مجددا به ۵ دلار برگشت. گفته شده كه اين در نتيجه بهسازي اخير پروتكل بيت كوين رخ داده است.

همچنين اعلام شد:

«برنامه اي براي اعمال تغييرات فوري در حداقل ميزان صورت حساب بيت پي در نظر گرفته نشده است.»

به ويژه اينكه، شركت بيت پي هنوز از ۲۵ دسامبر تا امروز، راه حل مقياس پذيري SegWit را در پلتفرم خود پشتيباني نكرده است. با اين حال، اين موضوع را پذيرفته كه با اين كار ميتواند به ظرفيت شبكه كمك كند و كارمزد ماينرها را تا بيش از ۴۰ درصد كاهش دهد.

ميتوان گفت كه عدم وجود پشتيباني SegWit در بيت پي، آن هم چهار ماه پس از آنكه در شبكه بيت كوين فعال شد، منجر به نا اميدي و دلسردي كاربران بيت پي شده است. اكثر آنها در پاسخ به توييت اين شركت، درخواست كردند كه فورا اين راه حل به پلتفرم اضافه شود.

منبع: cointelegraph

توقف دو روزه پردازش پرداخت‌هاي پايين ۱۰۰ دلار در BitPay!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.