سوئيس درصدد دريافت ماليات توسط بيت كوين است

تحليل ، بررسي و اخبار بازار ارزهاي ديجيتال

سوئيس درصدد دريافت ماليات توسط بيت كوين است

۶ بازديد
سوئيس درصدد دريافت ماليات توسط بيت كوين استReviewed by بهاره كحالonSep 16Rating: 5.0

سوئيس يكي از كشورهاي پيشرو و قدرتمند در مسائل مالي و بانكداري  در دنياست كه از ديرباز همگان اين كشور را از پشگامان اين عرصه مي دانند ، همينك اين كشور در صدد است قوانين ماليات ها را بر روي بلاك چين  پياده سازي نموده و آن را از طريق بيت كوين دريافت نمايد ، زيرا اين سيستم غير قابل تقلب بوده و امنيت و شفافيت در آن بسيار بالاست .

سوئيسي‌ها براي تبديل شدن به هاب فناوري مالي، پرداخت ماليات از سال آينده ميلادي را با بيت‌كوين در دستور كار خود قرار مي‌دهند.

به گزارش ارزديجيتال به نقل از بلومبرگ؛ شهرداري «چياسو» در سوئيس اعلام كرد: قصد دارد به شهروندان اين شهر اجازه دهد تا ماليات خود را از ابتداي سال آينده ميلادي، با بيت كوين پرداخت كنند.

در همين حال اين تصميم سوئيس در راستاي تلاش اين كشور براي تبديل شدن به يك هاب در حوزه فناوري مالي در جهان است. همچنين مقامات سوئيسي، با مذاكره با شركت هاي فعال در حوزه ارزنگار و «بلاك چين»، اين طرح جديد را تصويب كرده اند.

بر پايه اين طرح، پرداخت هاي ماليات با بيت كوين نمي تواند متجاوز از ۲۵۰ فرانك سوئيس معادل ۲۶۵ دلار باشد. همچنين شهردار «چياسو» گفت: اين شهر به لحاظ بين الملي كانون رشد فناوري و اقتصادي در جهان و سوئيس است.

شهردار «چياسو» تصريح كرد: اين شهر متمركز بر روي توسعه سريع در بخش «فين تك» و ارز ديجيتالي بعنوان روشي براي خارج شدن از سيستم سنتي مالي از زمان وقوع بحران مالي جهان در سال ۲۰۰۸ ميلادي به بعد است.

بر همين اساس مقامات «ژنو» اعلام كردند كه در ماه جاري ميلادي بصورت آزمايشي طرح «بلاك چين» را براي پردازش الكترونيك و آرشيو كردن اسناد رسمي اجرا خواهند كرد.

سوئيس درصدد دريافت ماليات توسط بيت كوين است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.