آيا بيت كوين كش بر بيت كوين غلبه خواهد كرد؟

تحليل ، بررسي و اخبار بازار ارزهاي ديجيتال

آيا بيت كوين كش بر بيت كوين غلبه خواهد كرد؟

۴ بازديد

در اين هفته بيت كوين كش يك رشد بسيار بزرگ داشت كه به دليل اخبار مهم بيت كوين و اتريوم، كمتر به آن توجه شد. رشد حدود ۱۰۰ درصد در يك هفته چيزي نيست كه بتوان آن را ناديده گرفت.

دلايل احتمالي رشد بيت كوين كش

لغو Segwit2x

آيا بيت كوين كش بر بيت كوين غلبه خواهد كرد؟

پس از اعلام رسمي لغو Segwit2x، قيمت بيت كوين از حدود ۷۲۰۰ دلار در كمتر از يك ساعت به ۷۷۰۰ دلار رسيد و اكثر كارشناسان انتظار يك رشد ادامه دار را داشتند. اما برخلاف انتظارات، بيت كوين و اكثر آلت كوين ها با كاهش قيمت محسوسي مواجه شدند و سرمايه گذاران به سمت بيت كوين كش رفتند و همين باعث شد كه قيمت آن در ۲۴ ساعت بيش از ۵۵ درصد افزايش بيابد.

شبكه هاي اجتماعي هم نقش خود را به خوبي براي بيت كوين كش ايفا كردند. گروهي از طرفداران و پشتيبانان بيت كوين كش اعلام كردند كه بلاك هاي اين ارز از بيت كوين بزرگ تر (ظرفيت بيشتر) خواهد شد و مردم را به سرمايه گذاري در اين ارز تشويق مي كنند. حتي بعضي از طرفداران اظهار دارند كه بيت كوين كش به زودي بر بيت كوين غلبه مي كند.

تاخير در بيت كوين گلد

تاخير و اخبار غير شفاف از بيت كوين گلد هم در افزايش قيمت اولين فورك بيت كوين بي تاثير نبوده است. بيت كوين گلد با شعار هايي كه هر سرمايه گذاري را وسوسه مي كند و همچنين با امكان پامپ اوليه، هنوز زمان عرضه مشخصي ندارد و بيت كوين كش بدون رقيب مانده است.

دلايل احساسي

بيت كوين كش سابقه رشد قيمت هاي فوق العاده را دارد و بعضي از سرمايه گذاران با توجه به اين موضوع و بدون هيچگونه تحليل، پس از شروع رشد، سريعا در بيت كش سرمايه گذاري كردند و همانطور كه گفتيم شعارهاي شبكه هاي اجتماعي هم تاثيرات زيادي در اين صعود گذاشتند.

چشم انداز

گروهي از طرفدران بيت كوين كش اظهار داشتند كه در آينده اي نه چندان دور اين ارز بر بيت كوين غلبه خواهد كرد اما شعار ها اگر عملي نشوند، پس از مدتي فراموش خواهند شد.

بيت كوين كش براي ادامه صعود خود نياز به زمان براي اثبات ادعاهاي خود دارد. پيشبيني مي شود كه قيمت اصلاح شود اما بعد از اصلاح هم احتمالا بالاي ۶۰۰ دلار مي ماند.

 

همراهان عزيز سايت ارزديجيتال، اين مقاله براساس تحقيقات و مشاهدات شخصي نوشته شده است.

آيا بيت كوين كش بر بيت كوين غلبه خواهد كرد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.