موسس تلگرام: بيت كوين به سلطه گري آمريكا بر جهان پايان مي دهد

تحليل ، بررسي و اخبار بازار ارزهاي ديجيتال

موسس تلگرام: بيت كوين به سلطه گري آمريكا بر جهان پايان مي دهد

۷ بازديد

بخش روسي خبرگزاري Sputnik گزارش داد كه بنيانگذار شركت هاي تلگرام و وي‌كنتاكت اميدوار است كه بيت كوين بتواند بر سلطه گري آمريكا و دلار بر جهان پايان دهد. همچنين وي معتقد است كه ارزهاي ديجيتال، توانايي تحول در سيستم مالي جهان و خروج كشورها از سلطه سيستم پولي آمريكا را دارند.

موسس شبكه اجتماعي تلگرام، بيت كوين را به خاطر تغيير پارادايم كنوني جهان تحسين مي كند

موسس تلگرام: بيت كوين به سلطه گري آمريكا بر جهان پايان مي دهد

پاول دورف، بنيانگذار تلگرام

به نقل از سايت Sputnik، پاول دورف، گفت: “براي نخستين بار در ۷۰ سال گذشته، سيستم مالي جهان، اين فرصت را به دست آورده است كه از هموژني و سلطه گري ايالات متحده كه پول ملي خود را به سراسر جهان تحميل كرده است، خارج شود و بعد از اين اتفاق، ديگر كشور ها مجبور نيستند كه پرداخت ها و خريدهاي جهاني خود را با دلارهايي كه چاپ آن ها متوقف نمي شود، انجام دهند.”

به عبارت ديگر، بانك ها و دولت هاي مركزي پول را با اختيار چاپ مي كنند و منافع و سود خود را با كم و زياد كردن عرضه پول به دست مي آورند. بيت كوين با معرفي پول عادلانه اين روند اقتصادي را تغيير مي دهد. اين واقعيت كه تعداد بيت كوين محدود است و فقط ۲۱ ميليون از آن وجود خواهد داشت، بدين معني است كه هيچ نهاد يا فردي نمي تواند عرضه پول را دستكاري و كم و زياد كند. اين ويژگي سيستم هاي بانكي كنوني را متوقف خواهد كرد و كشورها از چرخه مالي بانك هاي آمريكا خارج مي شوند.

دورف از تصميم دولت روسيه براي محدود كردن بيت كوين هم انتقاد كرد

موسس تلگرام: بيت كوين به سلطه گري آمريكا بر جهان پايان مي دهد

بنيانگذار تلگرام با تحسين دوباره بيت كوين، از قوانين سرسختانه روسيه در قبال بيت كوين انتقاد كرد. به نقل از سايت اسپونتيك، وي اذعان كرد اينكه فقط سرمايه گذاران واجد شرايط حق استفاده از بيت كوين را داشته باشند، به معناي محدود كردن بيت كوين است. اين كارممكن است به سرمايه گذاران واجد شرايط هم آسيب بزند. حتي ممكن است رشد بيت كوين را مهار كند.

“دولت روسيه به جاي اين كه از اين فرصت براي توازن جهان استفاده كند و همراه با كشور ژاپن و ديگر كشورهاي آسيايي  در مسير به رسميت شناختن ارز ديجيتال و جايگزيني آن با دلار گام برداردد، قوانيني را براي محدود كردن [ارزهاي ديجيتال] تصويب كرده است. بيت كوين مي تواند تحريم هايي كه بر روسيه اعمال شده است را بي اثر كند.”

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.